miercuri, 24 octombrie 2007

Half a world away

Am mai facut-o lata odata. Sambata am avut musafiri, le-am aratat Sibiul, am ajuns sa urc si eu in turnul bisericii evanghelice, am luat masa in oras (va recomand Fellini, e classy) iar noaptea am mers in Liquid. Din pacate n-am stat decat pana la ora 2 pt ca la 6.30 trebuia sa ma scol ca sa prind avionul. Interesant e ca oricat de putin as dormi, tot ma trezesc inainte sa sune alarma. Asa ca m-am si ras, am facut si dush si la 6.30 cand am iesit la taxi...bang! alb pe masini. Ninsese. Eu in sweatshirt, fara geaca, ca deh la portocalia cica era cald. N-a fost bai, racit eram deja, mai nasol a fost doar in autobuzul dintre aeroport si avion, dar s-au miscat repede baietii si n-am stat mult la aer. Nenea chilotu a facut cald in avion si am putut dormi linistit pana la Muenchen, unde..bang! ninsoare. WTF, ca e doar octombrie. Asa probabil se intreaba si homelessii care sperau ca incalzirea globala sa le faca viata mai usoara. Se pare ca nu e cazul.

Daca tot am avut ceva vreme de pierdut am facut un pic de shopping, centrul comercial din aeroportul din Munchen e la fel de scump/ieftin ca mall-ul din Sibiu, doar ca difera brandurile: la Sibiu Steillmann si Leonardo, la Muenchen Boss si Zegna. Exagerez, pantofii sunt inca mai ieftini in Ro dar nu mai frumosi si mai rezistenti. Mie-mi trebuia doar un fular. Bifat actiunea.

Urmatoarea escala a fost Madrid. In Spania nu mai fusesem. Nici acum nu pot sa zic ca am fost. Soare si vreo 20 de grade. Coafura rezista dar nasul se dezgheatza. 4,5 ore de pierdut vremea, aeroportul super, preturile super, un sandwich modest si o cola la doza = 6,5 euro. WTF again. Eu mare, portia mica, timpul lung, deci x2 (Iberia airlines nu ofera nik, da nik pe avion). Inca o problema la spanioli: anunta gate-ul de imbarcare doar cu vreo 50 min inainte de zbor, deci plimbari repetate la panoul de afisaj cel mai apropiat. Vizionat Prison Break pe laptop, ajuns americanii din urma. Intre Madrid si Porto, 50 de minute, timp pt o atzipeala scurta. Noaptea inca 10 ore de somic, ajuns cu somnul la zi, just in time pentru o saptamana de sclavagism.

Aici 15 grade si ploua. Fularul sta impachetat bine in valiza, ceea ce nu va doresc si voua; doar daca sunteti chinezi mici si rai, care nu papa tot.