joi, 3 ianuarie 2008

Entry for January 03, 2008

Si-a trecut si revelionul...a fost frumos, in Celebrity (unde altundeva? ). Pozitionat strategic, in centru, ne-a permis sa iesim sa vedem Prodigy (smack my bitch up) si Reamon (cateva piese), de fiecare data impinsi de frig inapoi la caldura. Si apoi veni ora 12y, iar in piata, dar de data asta nebunieeee. N-am reusit sa ajungem decat pana la intrarea in piata si oricum nu aveam nici un motiv sa ne impingem pentru ca era ceatza si artificiile au fost un mare fassss. Bineinteles ca toate lumea se zmucea in toate directiile, am avut cateva instincte criminale dar m-am abtinut sa nu le dau omorul la cativa. Am plecat scarbit de nivelul nostru de civilizatie - si mie nu mi se prea intampla, consider ca-s adaptat la mediu. Reveniti la caldurica, n-am mai scos boticul la Europe ci ne-am vazut de treaba. Si am tot muncit la baut suc de portocale pana la ora 5 cand n-am gasit taxi asa ca am purces voiniceste spre casa perpedes. Destul de frigutz, vreo -10 grade, dar cu experienta anilor trecuti cand am patit la fel, asa ca n-am mai pierdut timpul sunand in disperare dupa taxi. Si a trecut si ziua de 1 ianuarie si a venit 2 ianuarie ora 6 dimineata. Trezireaaa. Avion spre Portugalia la 8, via Munchen, via Frankfurt. Mda, credeam ca-s singurul nebun in aeroport in 2 ianuarie, dar era destul de multa lume. Avioanele erau insa cele care faceau pe nebunele. Cursa Carpatair a decolat cu 30 de min intarziere iar Taromul nostru cu o ora, ca nu venise de la Bucuresti. Noroc ca aveam timp suficient pana la urmatorul zbor. In rest n-am avut peripetii, doar m-am amuzat de engleza de balta a donshoarei din aeroport care invita pasagerii in avion cu textul "the passengers are pleased to come to gate 3". Please not.

Pe langa zapada de acasa, Portugalia e iarasi o mare schimbare. 15 grade la ora 16.00 si vreme ploioasa. Azi au fost vreo 2 reprize de furtuna cu grindina, neobisnuite, dar vremea se schimba foarte repede, la fiecare ora. Astept cu interes weekendul in Porto, in care habar n-am ce o sa fac.

PS. va recomand iPod touch. E o mica minune. Bun la casa omului, mai ales daca e melc.