luni, 19 iulie 2010

Concediu

Anul ăsta n-am mai așteptat luna august pentru concediu ci ne-am planificat din timp, din februarie, traseul. De fapt începutul a fost făcut anul trecut când am luat bilete la Mark Knopfler la Madrid, pentru 29 iulie. M-am mișcat repede și am prins locuri în rândul 4, sunt tare curios cum o să sune din fața scenei.

Dacă tot trebuia să mergem la concert, am zis să îmbinăm plăcutul cu plăcutul și să adăugăm și o excursie la mare. Din Spania n-am văzut decât Barcelona așa că ne-am orientat spre ceva apropiat Madridului, accesibil cu zboruri ieftine. Cea mai bună soluție ni s-a părut Mallorca, există un zbor direct de la Cluj, cu WizzAir. Din motive organizaționale am pus întâi mersul în Palma înaintea celui la Madrid, așa că a ieșit următorul turneu:
- drum la Cluj deseara, zburat de acolo mâine la 6 dimineața cu WizzAir la Palma de Mallorca
- o săptămână de sangria și soare
- marțea viitoare un zbor scurt de la Palma la Madrid cu Ryan Air
- trei zile la Madrid și întoarcere vineri noapte tot cu WizzAir la Cluj
- luat mașina și venit acasă

La Cluj există o pensiune chiar lângă aeroport, exact pentru genul acesta de turiști, 80 de lei pe noapte camera și parcare pentru mașină. Nu o recomand încă pentru că n-am văzut-o, dar vă dau link-ul:

Nu-mi iau laptopul cu mine așa că pe blog o să apară doar ce am pre-postat în următoarele 10 zile. See ya!