luni, 3 decembrie 2012

Plec. Dați un sfat

Zbor în Germania după-amiază. Noroc că m-am apucat să-mi fac checkin-ul online, așa am aflat că mi-a expirat buletinul ieri, altfel mă întorceam de la aeroport. Am mai făcut din astea, demult, când încă era nevoie de asigurare obligatorie și de arătat banii de călătorie, am încurcat asigurările și m-am dus cu cea expirată. N-a vrut să mă lase vameșul să trec, checkin-ul era deja făcut, așa că am lăsat bagajele acolo și am tăiat-o acasă. Noroc că era 6 dimineața și puțină lume, am ajuns repede, am intrat val-vârtej în casă, i-am speriat pe ai mei părinți care se pregăteau de lucru, am luat asigurarea bună și am tulit-o înapoi. Era și aeroportul vechi, bagajele stăteau pe hol, lume mai puțină și mai relaxată, m-am împrietenit și cu vameșul cu ocazia asta, stătea în dubiu dacă să-mi scoată valiza din grămada de pus în avion sau nu.

Așadar în concediu de iarnă o să fac ture pe la Poliție, pentru schimbat buletin. Bleac. Ceva sfaturi?

PS. Pentru că n-o să am timp prea mult, am pregătit pentru restul săptămânii niște foto-postări cu NY.

6 comentarii:

1. daca mergi sa iti schimbi buletin cu 1 zi inainte de alegeri sau in ziua alegerilor ti-l da pe loc :)

2. la multi ani si scuze de intarziere,

3. Orice buletin expira exact cand e ziua posesorului, importat sa mai verifici din cand in cand anul! :)
    Cand mergi sa-ti schimbi buletinul cumpara ceva "rabdare", lucrurile acolo merg tare incet spre foarte incet.

Răspunsuri
    1. Nu e deloc obligatoriu sa expire cand e ziua de nastere a posesorului, si nici nu cunosc cazuri, am facut si un sondaj in birou. Al meu expira mai tarziu cu 15 zile, atata a durat sa mi-l faca atunci cand am implinit 14 ani, si de-atunci, fix din 10 in 10 ani, tot expira... Pana cand n-o sa mai apuce sa expire. :))

Ștergere
  4. Multumesc pt sfaturi, din 15 intru in concediu si o sa am timp :)

RăspundețiȘtergere

Comentariile sunt moderate, apar dupa ce le citesc, dacă consider că respectă regulile bunului simț. Nu e nevoie să scrieți de două ori, aveți doar un pic de răbdare.