marți, 12 mai 2009

Bayern

Am ajuns la Munchen pe la 18.30, pana mi-am luat bagajele a aparut si primul coleg neamt asa ca ne-am dus la Burger King sa luam cina. Fiind in fierbere ca era pauza la meciul CSU cu Asesoft am mancat rapid junk-fast-food-ul si l-am rugat pe neamt sa-mi imprumute laptopul, ca baterial mea nu mai tine decat 15 minute. 1 ora de net = 8 euro, placerea de a vedea pe csu batand asesoftul priceless, asa ca mi-am dat rapid datele cardului de credit si am intrat pe telesport. Care nu mergea. Dupa vreo cateva minute si niste injuraturi ca am platit degeaba si-a revenit si site-ul si am putut sa vad o semi-transmisiune, mai mult radiofonica, imaginea fiind la nivelul unei prezentari powerpoint. Eram singurul care tremura pe terasa, la Munchen e la fel de cald si frumos ca la Sibiu. Cu un minut inainte de final si-a facut transmisia un refresh si am mai prins comentariul care ne invita sa vedem si meciul cinci, de unde am dedus printre injuraturi ca a pierdut csu. Ce poti sa faci in acesta situatie, aflandu-te in Germania? Sa-ti iei o bere, bineinteles. Ne-am dus si am luat cheile masinii inchiriate apoi ne-am bagat intr-un bar ca mai aveam de asteptat pana la ora 22 cand ajungeau si ceilalti trei colegi nemti pe care trebuia sa-i luam. Ora 22 s-a facut 22.45 pana le-au venit bagajele si ne-am dus la masina. Macar era un Nissan Quashqai si n-a trebuit sa ne inghesuim prea tare. In drum spre hotelul aflat in suburbia Munchenului in care se tine conferinta, la 60 de km de aeroport, am trecut pe langa Allianz Arena, super luminata, arata ca un stand de firma din top 100 la orice conferinta importanta. Doar ca este uriasa. Eye candy. Daca gasesc o poza pe net o sa o atasez la final.
Pentru prima data am avut norocul sa dam peste un hotel care are wireless gratuit, asa ca o sa pot posta deseara (luni) ceea ce cititi acum.

Despre conferinta nu o sa va impartasesc mare lucru, cel mai bun lucru pana acum a fost placinta cu ceapa de la amiaza, cand am savurat mancarea si o halba cu cola (ca e doar luni ce dreaq) pe terasa centrului de conferinte. La o alta conferinta un grup de femei invata despre marketing si retorica iar in pauza de pranz isi etaleaza pantalonii cu talie joasa la o masa langa a nostra. Asa ca avem o priveliste dementiala, niste semiluni mari si albe ce se revarsa prin spatarul scaunului. Fetele si nemtii mei beau bere, ca e gratis.

Acum, cand scriu, in stanga mea se afla un cuplu de invitati americani, el mestecand guma o data pe secunda, ea de doua ori mai repede, 10 batai de maxilar in 4.5 secunde, ca de plictiseala am cronometrat-o. Despre conferinta tot nu va spun nimic, noi am venit de fapt pentru prezentarea de maine. N-am net dar am Dan Chisu - Singur sub dus, in format PDF. Si Notepad ca sa scriu textul acesta. Ceea ce nu va doresc si voua.