sâmbătă, 12 august 2006

Entry for August 12, 2006

Sambata, ora 9, Germania

In ultima dupa amiaza in L.V. am ajuns si eu la piscina dupa care am salivat atata timp. Contrar la ce am auzit a fost gratis intrarea. A fost placut in apa sub soarele puternic al desertului. Dupa ce am terminat cu baia am plecat cu sefu’ la plimbare, am ajuns pana la hotelul Wynn, ultimul deschis in L.V. (in 2005) Acolo am si luat masa de seara dupa ce inainte am dat o raita pe la un mall si ne-am speriat de preturile de la Levi’s ca la intrare erau doar blugi cu 150-350$. Dar apoi am descoperit si perechile normale, sub 50$.

Pe la 11 am ajuns in camera de hotel si am dormit pana la 3 dimineata pentru ca zborul era la 7 si cica erau cozi de 3 ore la aeroport. Nu a fost chiar asa, la 5.15 eram deja la terminal si beam cafea. Dar totusi cozi mari, securitate stricta, te bagau si printr-un “puffer” care dadea cu aer pe tine ca sa vada daca ai avut contact cu explozibili, apoi te descaltau si la final, dupa detectorul de metale, iti verificau si bagajul de mana. Dupa 4 ore am ajuns in Atlanta unde surpriza mea a fost ca nu trebuie sa faci formalitati vamale de iesire, nu te intreaba nimeni nimic si poti sa pleci cu avionul linistit. Daca vrei sa cumperi ceva din duty free iti este livrat in coridorul spre avion, nu iesi cu respectivele obiecte din magazin. Zborul spre Europa a durat doar 8:30, fata de 10:00 la dus si acum scriu din Dusseldorf, asteptand sa deschida check-in-ul la cursa spre Timisoara. Am reusit sa dorm in avion, a fost chiar bine pentru ca am stat singur pe doua locuri si am avut mai mult loc. Sunt pe drum deja de 20 de ore si daca totul merge bine mai am “doar“ 7 ore pana acasa.

Si din moment ce vedeti acest inseamna ca am ajuns cu bine acasa. Ma duc sa dorm ca de 28 de ore n-am vazut decat avioane si aeroporturi!