joi, 21 februarie 2013

Dezvoltare aplicații iOS în Visual Studio

Xamarin a lansat ieri versiunea 2.0, adică un IDE nou (Studio) ce arată ca Xcode, un magazin de componente, un plugin pentru Visual Studio și un sistem de licențiere nou. Pentru dezvoltatori individuali e mai accesibil, dar pentru Business au crescut costurile de la 800$ la 2000$ pentru două licențe/an.

Ne-am bucurat că se poate dezvolta sub Visual Studio/Windows, că nu mai e nevoie de Mac-uri. Când colo, fâs! Când compilezi codul în VS caută în rețea un Mac și afișează pe el, în simulator, ce-ai compilat. Deci doar dezvoltarea e pe Windows, testarea tot pe Mac rămâne. Nici măcar nu-i foarte util, nu cred că pot folosi două persoane același Mac, plus că trebuie să dezactivezi firewall-ul și să ai instalate niște componente pe MacOs ca să meargă.

Anunțul oficial și detalii aici.

Later edit: un articol/review interesant pe tema aceasta in ArsTehnica.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentariile sunt moderate, apar dupa ce le citesc, dacă consider că respectă regulile bunului simț. Nu e nevoie să scrieți de două ori, aveți doar un pic de răbdare.